سفارش تبلیغ
صبا ویژن

87/7/6
3:4 عصر

علاج سرطان معده و توهم ارتباط با ولی عصر (عج)

بدست منتظر در دسته و اینک آغاز...

 

دو زن به همراه یک مرد که مدعی ارتباط با امام زمان بودند و با سو استفاده از احساسات مذهبی مردم از آنان کلاهبرداری می کردند بیست و پنجم مهر ماه سال 1386 توسط ماموران پلیس امنیت استان تهران دستگیر شدند. دوشنبه شب پلیس امنیت و اطلاعات فرماندهی انتظامی استان تهران در یک عملیات غافلگیرانه خدیجه 50 ساله را در شهرستان پاکدشت دستگیر کرد. با توجه به گزارش های مردمی مبنی بر اینکه فردی به نام خدیجه هر سال با مراجعه به درب منازل مردم از آنان کمک نقدی و غیر نقدی به اسم جمع آوری پول برای میلاد امام زمان جمع آوری می کرد و گاهی از از احساسات مذهبی مردم سو استفاده می کرده است تحقیقات در این پروژه آغاز شد.

این فرد با پخش شایعاتی مبنی بر اینکه هنگام پخت نذری بر روی دیگ غذا نام امام حسین (ع) حک می شود تعدادی افراد ساده لوح را اغفال می کرده است. این دو زن رمال به طور جداگانه ادعای ارتباط با امام زمان (عج) را داشته و با طرح ادعای دروغین شفای بیماران از آنها کلاهبرداری می کردند.

 "دلبر" 25 ساله => دلبر و محمد زن و شوهر افغانی هستند که از حدود سه سال پیش، به دروغ، ادعای ارتباط با امام زمان (عج) را داشته و از این طریق افراد ساده لوح را فریب می دادند. این زوج افغانی حدود 10 سال است که ساکن شهرستان پاکدشت هستند. دلبر مدعی است سه سال پیش در شب بیست و یکم ماه رمضان، امام زمان (عج) را درخواب دیده و از آن روز سرطان معده اش علاج یافته است. وقتی بستگان و دوستان این زن از موضوع شفا گرفتنش مطلع شدند با این تصور که او نظر کرده است به سراغش رفته و از او شفا خواستند. همین شد که دلبر افراد بیمار را دور خود جمع کرد و با خواندن دعاها و گفتن کلمات ساده ای در این قالب، مدعی شفای بیماران شد. بطوریکه پس از خواندن این دعا، قندی به داخل آب می انداخت و از مراجعه کننده می خواست تا گوسفندی را قربانی کرده و دل و یا چشم گوسفند را برایش بیاورد تا آن را دفن کند. او مدعی است دو فرشته نیز او را در این امر یاری می کردند. دلبر در ادعای دروغ دیگری عنوان کرده است که تا کنون 12 نفر از جمله زنان نازا، افراد کر و لال و ... توسط او شفا گرفته اند. متهم با رضایت مراجعه کنندگان مبالغی وجوه نقد و نذورات دریافت و هرچند وقت یکبار نیز به کربلا سفر می کرد.

زندگی دلبر => همسر دلبر نان خشک جمع کن است و پنج فرزند دارد. دلبر پیش از این یکبار دستگیر شده است اما به دلیل نبود شاکی خصوصی آزاد شده و این بار برای دومین بار است که دستگیر می شود.

"این زن اگر چنین قدرتی داشت چرا به زندگی نا بسامان خود سامان نمی داد؟"

 "خدیجه" 50 ساله => خدیجه خانه دار و ساکن شریف آباد است. این زن با مراجعه به منازل، کمک های نقدی و غیرنقدی برای پختن آش نذری جمع آوری می کرد. متهم پس از جمع آوری مواد اولیه، در مقابل منازل، بساط آش را برپا کرده، سپس پارچه سبز رنگی بر روی آن قرار داده و افراد را دور خود جمع می کرد و مدعی می شد که این آش حاجت دهنده است. چرا که بر روی دیگ آش امضای امام زمان (عج) و خیمه امام حسین (ع) حک شده بنابراین حاجت دهندگی آن تضمینی است. این متهم که مبالغی از مردم دریافت و همسرش او را در این کار همراهی می کرد، هر سال در شب میلاد امام زمان (عج) بساط آش خود را پهن می کرد.
 اعترافات زنان مدعی ارتباط با امام زمان (عج) پشت میز محاکمه:

دلبر، یکی از دو زن کلاهبردار که مدعی بودند با امام زمان ارتباط دارند، گفت: دو فرشته به نام های "چمن گل" و "سبزه گل" برای شفای بیماران به من کمک می کردند. وی در توضیح اینکه چگونه با امام زمان ارتباط برقرار می کرده است، گفت: مدت ها از بیماری سرطان معده رنج می بردم ولی در ایام احیا  امام زمان را در خواب مشاهده کردم و ایشان مرا شفا داد. پس از شفا یافتن من، همه فامیل به من گفتند که تو نظر کرده امام زمان هستی و بنابراین من نیز با کمک دو فرشته که فقط من می توانستم آن ها را ببینم اقدام به دعا برای شفا دادن بیماران می کنم. این دو فرشته به نام های چمن گل و سبزه گل به من می گفتند که چگونه باید دعا کنم تا بیماران شفا یابند. خدیجه دیگر زن متهم نیز با رد اتهام خود گفت: من فقط اقدام به دادن غذای نذری به مردم می کنم و هیچ گونه کار خلافی را مرتکب نشده ام.