سفارش تبلیغ
صبا ویژن

87/6/26
10:16 صبح

چرخش و سماع به هنگام قرائت نماز امام زمان (عج)

بدست منتظر در دسته و اینک آغاز...

 

یک زن که در یکی از منطقه‌های جنوب تهران زندگی می‌کند، طبقه اول منزل خود را به مرکزی برای برگزاری جلسات بانوان تبدیل کرده و در این بین ادعای ارتباط با حضرت ولی‌عصر (عج) را مطرح کرده است.

این شخص بدعت‌ها و اعمال عجیبی در هنگام اقامه نماز انجام می‌دهد، در یکی از آن عمل‌ها وی در مراسم شبهای چهارشنبه و در حین اقامه نماز امام زمان (عج) به هنگام قرائت آیه « ایاک نعبد و ایاک نستعین » از آیات سوره حمد، به حالت سماع می‌چرخد و این حرکت را تا قرائت 100 باره این آیه، تکرار می‌کند.

این زن همچنین در ادعایی عجیب تر مدعی است که ماموران فرستاده امام زمان (عج)، او را در هنگام قرائت این آیه می‌چرخانند.

همچنین فردی به نام «ف.م» که در یکی از روستاهای اطراف تهران سکونت دارد، مدعی شده با ائمه اطهار ملاقات کرده است و در پی این ادعا گروهی از مردان و زنان را که حرف‌های وی را پذیرفته‌اند، دور خود جمع کرده است.

این شخص با حضور در محافل زنانه و طرح ادعای خود از زنان می‌خواهد تا به سمت و سویی که او اشاره می کند و مدعی است که یکی از ائمه (ع) در آنجا حضور دارد، سلام کنند.

این گزارش حاکی است، وی با طرح این ادعا که بسیاری از امامزادگان را نیز می‌بیند، قصد دارد با مبالغی که از مردم دریافت می‌کند، امامزاده‌های آن منطقه را بسازد.

وی با ادعاهای متنوع خود تا کنون مبالغ هنگفتی از مردم دریافت کرده است.

گفتنی است، این گونه ادعاها، ظاهرا در بین خانوداه این شخص موروثی است، چرا که مادربزرگ وی نیز در زمان حیات، ادعاهای مشابهی را مطرح کرده بود!